امید به زندگی عادی چیست هنگامی که دیالیز متوقف شده است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

امید به زندگی عادی چیست هنگامی که دیالیز متوقف شده است

با کمک به کلیه ها برای تخلیه مواد زائد و سموم، دیالیز می تواند کمک به مردم برای زندگی طولانی تر و بهتر است. در حالی که اگر فردی که تحت آن را انتخاب کنید تا آن را متوقف کند به طور ناگهانی که ممکن است زندگی خود را تهدید می کند، ممکن است عمر خود را در یک ماه از دست می دهند، اگر جدی است، یک یا دو هفته امکان پذیر است. اما بسیاری از عوامل هستند می تواند زمان زندگی تاثیر می گذارد وجود دارد، بنابراین هیچ کس می تواند به شما امید به زندگی بگویید دقیق یک بار دیالیز بصورت خمیده است.

کارشناسان می گویند که در حال حاضر روز، دیالیز است تنها راه برای زنده کرده ام درد این بیماری به ارمغان بیاورد.

دیالیز است تنها یکی از رایج ترین روش درمانی برای درمان نارسایی کلیه، به دلیل عوارض جانبی آن بسیاری از مردم می توانند آن را پس از یک دوره درمان را تحمل کنم، به طوری که آنها می خواهند به آن را متوقف کند. به منظور کمک به افراد بیشتری برای خلاص شدن از آن، پزشکان را طب چینی به درمان. در آغاز، مردم متوجه شد که آن می تواند کمک به کاهش عوارض جانبی از دیالیز. با بار رفتن، مردم متوجه شد که آن اثر قابل توجهی در درمان این بیماری، در پزشکی سنتی چینی تا بر اساس آنها اختراع یک سری درمان های منحصر به فرد به جای دیالیز. با کمک آنها، برخی از بیماران مبتلا به بیماری خفیف کلیوی است دریافت بازیابی. برای بیمارانی که تحت دیالیز هستند، آن را نیز می تواند کمک به رفع نشانه های آن و امید به زندگی طولانی تر، در صورت بیماری خود را بسیار جدی است، شما ممکن است فرصتی برای خلاص شدن از آن را به تدریج خلاص شدن از شر است.

حالا شما می دانید که اگر بیمار به دیالیز است که تنها چیزی که آنها می توانند انجام دهند این است انتظار معنا نیست ترک، امید به زندگی را می توان با کمک طب چینی طولانی مدت. اگر شما هر گونه سوال در درمان بیماری خود، می توانید با ما و یا پیام های زنده به ما ایمیل. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: دیالیز، امید به زندگی نرمال یک بار دیالیز متوقف شده است ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: